שאלות ותשובות

מאיפה נשלחים המוצרים שמופעים באתר זה ?

כל המוצרים שזמינים באתר זה נמצאים בישראל ונשלחים אליך מירושלים


האם האתר מאובטח ?

האתר מאובטח ברמה גבוהה ועומד בתקני ssl ובתקני חברות האשראי השונות כמו כן פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים בשרתי החברה.


איך ניתן לשלם באתר ?

ישנם 3 אפשרויות לשלם באתר 

 דרך -  PAYPAL

דרך - כרטיס אשראי סליקה באתר דרך PAYPAL - (גם אם אין לכם חשבון ב PAYPAL)

דרך - עסקה טלפונית כרטיס אשראי


האם התשלום בכרטיס אשראי מאובטח ?

כן בוודאי אם בחרתם באפשרות תשלום בכרטיס אשראי, הסליקה מאובטחת ומוצפנת דרך חברת paypal (חברת סליקה באינטרנט המובילה בעולם)


האם ניתן לקבל חשבונית על רכישת מוצרים ?

כן בוודאי על כל רכישה תונפק חשבונית מס ותמסר ללקוח ביחד עם המוצרים.


האם צריך להירשם לאתר כדי לקנות ?

לא צריך להירשם לאתר כדי לבצע קניות.


כמה זמן אספקה של המוצר ?

במידה ומדובר במוצר מדף מוצר מוגמר ניתן לקבל את המוצר מידית

אם המוצר בתחום תאורת לד לרוב אלו מוצרים שאנחנו מכינים בעבודת יד לפי מידה הזמנה אישית ודרישות הלקוח, לכן זה לא מוצר מדף שיש אותו מוכן במקום וזמן הכנה תוך יום יומיים מעת ביצוע ההזמנה.


האם ניתן להגיע אליכם על מנת לרכוש מוצרים ?

ניתן להגיע אבל רק בתיאום מראש 052-2871660 / 02-6715880 מפני שיש מוצרים כמו בתחום תאורת לד לרוב אלו מוצרים שאנחנו מכינים בעבודת יד לפי מידה הזמנה אישית ודרישות הלקוח, לכן זה לא מוצר מדף שיש אותו מוכן במקום, וזמן הכנה תוך יום יומיים מעת ביצוע ההזמנה.


האם אתם עושים משלוחים ?

כן בוודאי יש משלוחים לכל הארץ


האם המחירים באתר כוללים משלוח ?

לא המחירים אינם כוללים משלוח


האם יש מספר מעקב על המוצרים שנשלחים ?

כן כל המוצרים נשלחים עם מספר מעקב


איך אני מקבל את המוצר ?

יש 3 אפשרויות 

1.איסוף עצמי מירושלים – בתאום מראש 

2.משלוח בדואר רשום עם מספר מעקב

3.משלוח בדואר שליחים עם שליח עד לבית / עבודה, כולל מספר מעקב


מה היא עלות המשלוחים ?

באפשרותכם לבחור בין 2 דרכי משלוח 

דואר רשום בעלות 15 שקל – החבילה מגיע לסניף דואר סניף חלוקה הקרוב לביתך

דואר שליחים בעלות 45 שקל - משלוח עם שליח עד לבית / עבודה / עסק


כמה זמן לוקח למוצר להגיע במשלוח ?

בדואר רשום - זמן הגעה משוער בין 7 – 5 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)

בדואר שליחים עם שליח - זמן הגעה משוער בין 2 – 1 ימים (לא כולל שישי,שבת וחג)


האם אני מקבל הודעה שהמוצר נשלח ?

בוודאי כאשר המוצר נשלח תקבל מצוות מונלד הודעת SMS עם מספר מעקב של החבילה.


איך אני יוכל לבדוק את מספר המעקב?

באתר של דואר ישראל בקישור 

http://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch


האם אתם בודקים את המוצרים לפני שאתם שולחים ?

כן בוודאי אנחנו בודקים כל מוצר לפני שנשלח שהוא עובד ותקין ולכל הזמנה מצורפות הוראות מפורטות בשפה העברית להתקנה קלה ותפעול המוצר.


ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה מה עושים ?

לבטל הזמנת מוצר ניתן לבצע תוך זמן קצר ממש לאחר ההזמנה, במידה ומדובר במוצר מדף מוצר מוגמר ביטול ההזמנה יתאפשר רק אם המוצר לא נשלח

במידה ומדובר במוצר מתחום תאורת לד  אלו מוצרים שאנחנו מכינים בעבודת יד לכל אחד לפי הזמנה אישית מידה ודרישות לקוח ולכן מצריך זמן ועבודה, הזמנות כאלו ביטול ההזמנה יתאפשר רק אם המוצר לא נשלח והלקוח יחוייב בדמי ביטול עסקה של 10% ממחיר המוצר.

חובת הלקוח ליצור קשר בדחיפות איתנו על מנת שנוכל לבטל את ההזמנה 

חשוב לציין כי עלות משלוח מוצר חזרה אלינו היא על חשבון הלקוח


אם המוצר כבר נשלח אבל אני רוצה לבטל?

במידה והמוצר כבר נשלח והלקוח מעוניין לבטל ולהחזיר את המוצר ההחזר בתנאים הבאים 

ניתן יהיה להחזיר מוצרים הארוזים באריזתם המקורית תוך 14 יום מיום הרכישה 

כמו כן ניתן יהיה להחזיר מוצרי תאורת לד כל עוד לא נעשה בהם שימוש

ההחזר יתאפשר רק לאחר קבלת המוצר מהלקוח בשלמותו באריזה המקורית כולל חשבונית מקור ושלא נעשה בו שימוש 

שהמוצר נבדק על ידינו שתקין ועובד

לאחר מכן החזר הכספי ללקוח יהיה מופחת בדמי ביטול עסקה של 10% ממחיר המוצר

 ובנוסף בניקוי דמי המשלוח

חשוב לציין כי עלות משלוח מוצר חזרה אלינו היא על חשבון הלקוח


הזמנתי מוצר וטעיתי בפרטים שבחרתי או רשמתי מה עושים ?

כל בקשה לעדכון פרטי הזמנה כגון כתובת , צבע , מידה וכו' יש לפנות אלינו בהקדם בצירוף מספר הזמנה והפרטים אותם מבקשים לעדכן.

חשוב לדעת! עדכון פרטי הזמנה יתאפשר רק בסמוך לביצוע ההזמנה ולפני שמהשלוח נשלח


המשך גלישה וקניה נעימה

צוות מונלד